2017-05-22

Guillaume Musso ,,Mergina iš Bruklino''

Esu labai didelė Musso knygų gerbėja, jos man tarsi šviežio gaivaus oro gurkšnis.
Tiek ilgai ieškota ir laukta ši knyga mane nuvylė. Pradžia buvo labai gera ir daug žadanti.
Rafaelis - vienišas tėvas, pagaliau sutinka savo svajonių moterį, tačiau prieš pat vedybas ji pradingsta. Išėjimo priežastis - praeities paslaptys, kurias įminti turės pats Rafaelis. Ana jam parodė tik fotonuotrauką su kraupiu vazdu is teištarė, kad ,,tai padariau aš''.
Atsitokėjęs ir pasitelkęs buvusį policininką  Rafaelis puola merginos ieškoti. O beieškant vis labiau atsiskleidžia jo gyvenimo moters praeities išgyvenimai ir tikroji jos tapatybė.
Knyga visa tarsi nelabai įdomus detektyvas.
Labai tikėjausi ir laukiau, kada tas Musso mane suklaidins ir apgaus įpindamas fantastikos, bet deja... detektyvu viskas ir baigėsi. O detektyvų nėra jis pats geriausias rašytojas.
Tai va man knyga nepatiko. Kartais norėdavau ją nutrenkti, bet vis save tikindavau, kad gal dar kažko sulauksiu. o sulaukiau pabaigos.
Mano vertinimas 1/5
Anotacija
Refaelis atsimeną tą akimirką, lyg tai būtų vykę vakar. Jiedu su sužadėtine žvelgė į raibuliuojantį jūros horizontą, pūtė lengvas vasaros brizas. Ana paklausė:
„Ar mylėtum mane, net sužinojęs tamsiausią mano paslaptį?“
Ką atsakytumėte jūs? Ana buvo jo gyvenimo meilė. Po trijų savaičių turėjo įvykti jųdviejų vestuvės. Refaelis buvo tvirtai įsitikinęs, kad mylėtų savo būsimą žmoną nepaisant nieko. Bent jau taip galvojo, kol Ana, virpančia ranka pasiraususi savo rankinėje ir padavusi jam nuotrauką, tarė žodžius, kurie pakeitė jų gyvenimą visam laikui: „Tai padariau aš“.
Apstulbęs jis žvelgė į siaubingą Anos paslaptį tylėdamas. Sukrėstam vyrui drebėjo rankos. Jis atsistojo ir netaręs nei žodžio išėjo. Kai grįžo, buvo jau per vėlu: Ana buvo dingusi. Nuo tos siaubingos dienos Rafaelis nepaliauja ieškojęs mylimos moters.
Velniška intriga, nepakartojamai žavūs personažai, kiekvieną akimirką lydinti nežinia: "Mergina iš Bruklino" yra vienas ambicingiausių ir sėkmingiausių Guillaume'o Musso romanų.

Komentarų nėra :